Секс наместо склекови, нема да ви се верува со кои секс пози најлесно се согоруваат калориите

Општо е познато дека сексот може сериозно да ви ги стопи калориите, доколку правилно го практикувате. 🙂

Направивме листа на некои од најдобрите секс пози кои ќе ви помогнат да ги „стегнете“ мускулите.

Девојката одозгора

[su_slider source=”media: 2147″ limit=”1″ link=”lightbox” width=”500″ height=”340″ responsive=”no” title=”no” arrows=”no” pages=”no” mousewheel=”no” autoplay=”1″ speed=”0″][su_slider source=”media: 1004″ limit=”1″ link=”lightbox” width=”360″ height=”560″ responsive=”no” title=”no” arrows=”no” pages=”no” mousewheel=”no” autoplay=”0″ speed=”0″][su_slider source=”media: 157,156,155,154,153,152″][/su_slider]

Оваа поза, позната и како „каубојка“ е супер вежба за листовите на нозете и бутините.
Исто така ова е добра вежба за стомачните и карличните мускули.

Поза „Делфин“

[su_slider source=”media: 2148″ limit=”1″ link=”lightbox” width=”500″ height=”340″ responsive=”no” title=”no” arrows=”no” pages=”no” mousewheel=”no” autoplay=”1″ speed=”0″][su_slider source=”media: 1004″ limit=”1″ link=”lightbox” width=”360″ height=”560″ responsive=”no” title=”no” arrows=”no” pages=”no” mousewheel=”no” autoplay=”0″ speed=”0″][su_slider source=”media: 157,156,155,154,153,152″][/su_slider]

Тој клекнат пред неа, а таа легната со главата и рамениците на креветот, додека пак задникот и е подигнат а нозете и се обвиткани околу неговата половина.

Оваа аеробик-вежба ќе ви помогне да го зацврстите задникот и бедрата, исто така ова е и супер поза за стимулирање на Г-точката.

Поза „Склек“

[su_slider source=”media: 2150″ limit=”1″ link=”lightbox” width=”500″ height=”340″ responsive=”no” title=”no” arrows=”no” pages=”no” mousewheel=”no” autoplay=”1″ speed=”0″][su_slider source=”media: 1004″ limit=”1″ link=”lightbox” width=”360″ height=”560″ responsive=”no” title=”no” arrows=”no” pages=”no” mousewheel=”no” autoplay=”0″ speed=”0″][su_slider source=”media: 157,156,155,154,153,152″][/su_slider]

Оваа поза е дефинитивно за поактивните „љубовџии“ и е супер вежба и за двајцата партнери. Додека тој оди горе-доле со колковите, се крева малку повисоко, префрлувајќи ја тежината на рацете и лактите. Влегува во неа од позади, сместувајќи ги рацете под неа, а нозете меѓу нејзините.

Ова е многу добра вежба за целото тело, а особено за оформување на рацете и стомакот.

Поза „обратна каубојка“

[su_slider source=”media: 2151″ limit=”1″ link=”lightbox” width=”500″ height=”340″ responsive=”no” title=”no” arrows=”no” pages=”no” mousewheel=”no” autoplay=”1″ speed=”0″][su_slider source=”media: 1004″ limit=”1″ link=”lightbox” width=”360″ height=”560″ responsive=”no” title=”no” arrows=”no” pages=”no” mousewheel=”no” autoplay=”0″ speed=”0″][su_slider source=”media: 157,156,155,154,153,152″][/su_slider]

Оваа поза е иста како позата „каубојка“ само на другата страна, односно таа е свртена со грбот кон неговото лице. Разјарените движења при оваа поза и напорот за одржување на рамнотежата се мелем за листовите на нозете, како и за активирање на сите останати мускули.

 

Share Button

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.